Algemeen

Onze bedrijfsnaam bestaat uit twee woorden. Dit zijn ‘rezone’ en ‘media’. Rezone is een Engelstalig woord en wordt dus uitgesproken als rie-zoon.

Rezone is een Engelstalig woord en de definitie daarvan is “to reclassify (a property, neighborhood, etc.) as belonging to a different zone or being subject to different zoning restrictions.” Vertaald betekent dit: “Om (een eigendom, buurt etc.) te herclassificeren dat tot een ander gebied behoort of onderworpen is aan verschillende gebieds beperkingen.” Kort gezegd, iets opnieuw indelen/verplaatsen. En dat is precies wat wij doen, wij verplaatsen en verdiepen ons altijd in de klant.

Van Limburg tot Groningen, wij zijn overal actief in Nederland. Ons kantoor is gevestigd in Rotterdam maar dit betekent niet dat we geen klanten over heel het land van dienst kunnen zijn. U bent bij ons van harte welkom!

Wij zijn van maandag t/m donderdag geopend van 10.00 tot 18.00 uur. En op vrijdag zijn wij zelfs van 10.00 tot 22.00 uur geopend! Op zaterdag kunt u van 12.00 tot 18.00 uur bij ons terecht. Genoeg reden dus om even een bakkie bij ons te komen doen. Als we aangepaste openingstijden hebben, vermelden we dit op onze Google Mijn Bedrijf- en contactpagina.

Wij vinden het belangrijk om goed met de klant in contact te staan, daarom zijn wij via allerlei communicatiemogelijkheden bereikbaar. Als u een nieuwe klant bent kunt u een afspraak inplannen voor bij ons op kantoor of een digitale afspraak via Skype (u kunt ons toevoegen als support[at]rezonemedia.nl). Wij zijn te bereiken via het telefoonnummer en contactformulier op onze contactpagina. Wij zijn gevestigd aan de Tennisstraat 24 te Rotterdam. Zie onze werkwijze & kennismaking pagina voor meer informatie.

Volgens de Color Emotion Guide staat de kleur paars voor creativiteit en wijsheid en blauw voor vertrouwen en kracht. Deze punten willen wij het meest uitstralen en dat is waarom wij voor deze kleuren hebben gekozen.

Wij hopen natuurlijk in de toekomst op een efficiëntere manier onze klanten van dienst te kunnen zijn. Zo willen we constant onze diensten blijven verbeteren. Verder zijn we van plan in de toekomst apps en games te maken voor grotere partijen, waarbij we ons in het begin willen focussen op de mobiele markt. Ook willen we projecten starten waarmee we het dagelijks leven op het gebied van media makkelijker en leuker maken. Alhoewel dit allemaal voor ons nog ver weg is, kan het zeker geen kwaad om onze social media-kanalen in de gaten te houden waar we de nieuwste ontwikkelingen binnen Rezone Media als eerste bekendmaken. Volg ons als @RezoneMedia op Facebook, Instagram en LinkedIn.

Natuurlijk! Je kunt maar niet genoeg partners hebben die je helpen om je ideeën de wereld in te brengen. Wij staan hier altijd voor open. Wilt u een samenwerking met ons? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via onze contactpagina.

Technisch

Een CMS (Content Management Systeem) is een platform waarmee u uw website makkelijk kunt beheren. Denk hierbij aan het toevoegen, bewerken en het verwijderen van content en lay-out. Met een CMS kunt u onder andere pagina’s, teksten, afbeeldingen, posities, kleuren en functionaliteiten op een eenvoudige manier zelf wijzigen. Zie onze website modules voor meer informatie.

Afhankelijk van wat voor website u wilt, leveren wij het CMS dat het beste bij uw idee past. Zo kunt u onder andere kiezen uit WordPress, Zunderwork, Craft CMS, Drupal en Joomla.

Wie wilt er nou geen optimale zoek vindbaarheid voor zijn of haar website? SEO staat voor Search Engine Optimization, en is bedoeld om webpagina’s van uw website hoog in de zoekresultaten van een zoekmachine weer te geven, waardoor internetgebruikers gemakkelijker en sneller uw website tegenkomen. Dit wordt gedaan door de structuur van de programmatuur zo netjes mogelijk te houden en door relevante trefwoorden te gebruiken.

Helaas wel. Zelfs websites van de grootste bedrijven (Microsoft, Apple en Amazon) kunnen gehackt worden. Zelfs websites van de overheid hebben van tijd tot tijd problemen met hacks. Dit betekent niet dat Rezone Media niets zal doen. Wij maken gebruik van de nieuwste technologieën en software updates en streven er altijd naar om uw website zo veilig mogelijk te houden.

U betaalt jaarlijks voor service- en onderhoudskosten. Dit is een verplichte betaling die in elk website gerelateerde pakket zit inbegrepen. Daarin zit het volgende bij inbegrepen: CMS, backups, de domeinnaam, e-mailaccounts, hosting, onderhoud, updates, en altijd ondersteuning.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij willen er zeker van zijn dat uw website altijd online is. Wij verlenen altijd service- en onderhoud aan uw website, waarvoor u de maandelijkse/jaarlijkse kosten betaald zoals op onze website pakketten pagina staat aangegeven. Ook kost het vaak extra tijd om in contact te blijven met derde partijen. Vandaar dat we dus een alles-in-een regeling hanteren.

Nee, u zit niet aan een abonnement vast, maar u dient wel maandelijks of jaarlijks te betalen voor de service- en onderhoudskosten. Deze kosten betaalt u in twee delen. De helft van het totaalbedrag betaalt u op de eerste factuur waarop ook de helft van het totaalbedrag van het gekozen website pakket staat. De andere helft betaalt u op de tweede factuur die ook bestaat uit de andere helft van het totaalbedrag van het website pakket. Voor de service- en onderhoudskosten geldt geen geld terug-garantie, omdat uw website vanaf de start van productie al gehost wordt op onze servers. Als u uw website na bijvoorbeeld 10 maanden opzegt, gaat uw website aan het einde van de twaalfde maand offline. tenzij u wilt dat de website direct offline wordt gehaald.

Geen probleem! Als u bij het aanvragen van een offerte aangeeft dat u over een domeinnaam beschikt kunnen wij ervoor zorgen dat uw domeinnaam naar onze server wordt verhuisd. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Werkwijze

Wij behandelen uw offerte aanvraag altijd binnen 24 uur. Mocht het voorkomen dat u na 24 uur nog niets van ons gehoord heeft, neem dan gerust contact met ons op!

Wij versturen een factuur automatisch per e-mail. De afzender is altijd sales[at]rezonemedia.nl. Wij verzoeken u de eerste factuur te betalen zoals op onze werkwijze & kennismaking pagina staat uitgelegd. De tweede factuur ontvangt u nadat wij de diensten aan u hebben geleverd. Elke factuur dient binnen 14 dagen te worden betaald. Zie voor meer informatie artikel 6.5 van onze algemene voorwaarden.

Nadat u de eerste factuur betaald heeft en de betaling bij ons is binnengekomen, ontvangt u een betalingsbevestiging per e-mail. In deze e-mail volgen ook de instructies hoe u bestanden kunt aanleveren via ons aanleversysteem op rezonemedia.nl/aanleveren. Wanneer wij de bestanden hebben ontvangen, gaan wij met uw dienst aan de slag en streven wij ernaar om binnen één week resultaat aan u te tonen.

Overige

Wat betreft de prijs die u betaalt voor de inhoud voor uw website, en de onderhoud die wij daaraan leveren, zijn we zeker de voordeligste. Ook de kwantiteit aan mogelijkheden binnen onze pakketten speelt hierbij een rol. De reden waarom wij een laag tarief hanteren is omdat wij een jong bedrijf zijn dat de klanten veel waar voor hun geld wilt bieden.

Wij willen er zeker van zijn dat u de diensten geleverd wilt krijgen. Daarom vragen wij aan u om de helft van het totale bedrag voorafgaand aan ons te betalen. Dit is de eerste factuur die u van ons ontvangt. De opstartkosten om uw website aan onze server te koppelen zitten daarbij inbegrepen. Na betaling gaan wij direct voor u aan de slag.

Dus jij bent wellicht op zich naar een stageplek? Stagiaires zijn bij ons altijd van harte welkom! Wij bieden stageplekken aan voor mbo-, hbo-, en universitaire studenten. Het is ons doel om stagiaires een creatieve en leerzame werkomgeving te bieden met gezellige collega’s waarin ze ervaring opdoen in hun vakgebied. Opleidingen waarmee je onder andere stage kunt lopen bij Rezone Media zijn mediatechnologie, marketing, grafische vormgeving, redactioneel, communicatie, sales, mediamanagement, fotografie en AV-productie.

Wat een leuke vraag! Wij drinken zelf graag een bakkie Senseo zodra wij op kantoor binnenkomen. Daarnaast bieden wij klanten ook een kopje thee, water, en een fruitig- of fris drankje aan. We kijken ernaar uit om met u een bakkie te drinken.

Jazeker! Een goed bakkie gaat altijd gepaard met Verkade-koeken en koffieleutjes van Lotus die we altijd op kantoor hebben.