U wilt een website laten maken, online marketing laten uitvoeren, een professioneel logo laten ontwerpen of content laten maken? Bij Rezone Media bent u op het juiste adres. We voeren altijd eerst een kennismakingsgesprek voordat we aan de slag gaan met de ontwikkeling van uw diensten. Dit zijn de stappen die we uitvoeren om uw diensten binnen één week te leveren.

Online offerte aanvragen (web only)
U hebt een keuze kunnen maken welke diensten voor u het meest geschikt zijn. Nadat u uw gegevens en een omschrijving hebt ingevuld en op de ‘bestel nu’-knop hebt gedrukt, wordt uw offerte aanvraag naar ons verzonden. Op het opgegeven e-mailadres wordt een bevestigingsmail gestuurd met daarin de door u ingevulde gegevens en omschrijving. Binnen 12 uur kunt u een reactie van ons verwachten.

1. Kennismakingsgesprek
Niets is belangrijker dan het eerste kennismakingsgesprek. Dit is het moment dat wij elkaar leren kennen en een beter beeld krijgen over uw bedrijf. Tijdens het kennismakingsgesprek geven we u vrijblijvend advies en bedenken we hoe de inhoud van uw website eruit komt te zien. Wij verplaatsen en verdiepen ons altijd in de klant. Het kennismakingsgesprek varieert van klant tot klant, maar duurt meestal tussen de 30 en 60 minuten.

2. Debriefing per e-mail met offerte
Na het kennismakingsgesprek stellen we een debriefing op met alle punten die we hebben besproken. Deze debriefing sturen we samen met een offerte per e-mail naar u toe. We vinden het namelijk belangrijk dat u een duidelijk overzicht ontvangt van de gewenste inhoud en prijs van de diensten. We verwachten dan ook na enkele dagen een reactie per e-mail van u terug.

3. Reactie ontvangst en eerste factuur
Nadat u akkoord per e-mail hebt gegeven, wordt de eerste factuur opgemaakt en per e-mail verstuurd. Wij werken altijd met twee facturen die uit de helft van het totaalbedrag bestaan. Een factuur is altijd afkomstig van het e-mailadres sales[at]rezonemedia.nl en dient binnen de wettelijke 14 dagen te worden betaald. Zodra de betaling bij ons binnen is ontvangt u binnen 24 uur een bevestigingsmail.

4. Bevestigingsmail met aanleverlink
Indien u voor een website of webshop hebt gekozen, bevat de bevestigingsmail een aanleverlink waarmee u alle digitale bestanden kunt aanleveren zoals logo’s, afbeeldingen en teksten. In het Zakelijk en Compleet pakket krijgt u al gratis stockfoto’s, waardoor u geen moeite hoeft te nemen om zelf foto’s te maken, mits u uw eigen afbeeldingen terug wilt zien op uw website.

U ontvangt ook een tweede e-mail met daarin de inloggegevens voor de webmail van uw website, zodat u alvast met uw klanten contact kunt onderhouden. Wij maken de e-mailaccounts die u tijdens het kennismakingsgesprek of in het aanleverdocument hebt opgegeven voor u aan.

5. Na één week al resultaat per e-mail
Als u voor een website hebt gekozen sturen wij één week nadat u alle bestanden bij ons hebt aangeleverd het eerste resultaat. Als u tevreden bent gaan wij over naar de opleverfase. Mocht u nog niet tevreden zijn, ontvangen wij graag uw feedback zodat wij na een week een nieuw resultaat kunnen presenteren. Voor webshops geldt een levertijd van twee weken, omdat deze meer capaciteit kosten om te bouwen.

Heeft u voor een logo of huisstijl gekozen? Dan kunt u één week na de eerste factuur betaling al genieten van het resultaat.

6. Opleverfase en afronding
Als het resultaat 100% naar wens is leveren wij direct het eindresultaat. Dit doen we door de website live te zetten en de inloggegevens van het CMS en controlepaneel van uw website of webshop per e-mail naar u toe te sturen inclusief een duidelijke handleiding. Bij afname van een logo of huisstijl dienst ontvangt u alle bronbestanden inclusief jpg’s, png’s en pdf’s.

Vervolgens sturen wij de tweede factuur. Als de betaling bij ons binnen is ontvangt u een bevestigingsmail waarin wij u vriendelijk vragen een beoordeling achter te laten, waarbij u 50 euro korting kunt krijgen op uw volgende bestelling. Dit neemt slechts enkele minuten tijd in beslag en hiermee helpt u ons enorm met het verbeteren van onze diensten en het optimaliseren van onze werkprocessen.

Onbeperkt support na levering
Ook na het leveren van de diensten staan we open om al uw vragen te beantwoorden. We zijn 6 dagen per week bereikbaar via telefoon, e-mail en de chat button die rechts onderaan onze website staat.